Suksess for Stjørdal Motorsport!

 

I helga gikk Stjørdal Motorshow av stabelen. Tusenvis av skuelystne fikk med seg det ene fete kjøretøyet etter det andre. Gliset på arrangøren og publikum skinte i kapp om de lekre, glinsende doningene som var presentert i Abrahallen i Malvik. Selveste Remo Caprino og følgesvennen Bobbo hadde tatt turen oppover med den legendariske Il Tempo Gigante. Jeg fikk en hyggelig telefon fra Remo på onsdag om jeg kunne komme og hjelpe han med å presentere det populære spillet Flåklypa Grand Prix. På lørdagen hadde jeg ikke anledning. Da var min gode venn Fredrik Hell Røste på plass og hjalp store og små slik at de fikk prøvd spillet.

 

 

På søndagen hadde jeg tatt med meg en stor Rusta-pose med bare SureFire-produkter. Disse produktene skulle trekkes mellom alle de som spilte Flåklypa Grand Prix. Å kunne være med på noe så stort var fantastisk. Bare det å se gleden til alle de som fikk prøve spillet og i tillegg være med i trekningen av produkter, gir en ekstra stor gnist. Det ble kjørt noen mil med spillet Flåklypa Grand Prix på PC. Når du i tillegg ser hvor mye folk som strømmer inn i hallen for å se på alle de lekre motoriserte kjøretøyene som er der, samt hvor stort det er for mange å se Il Tempo Gigante. Da føler du deg i syvende himmel.

 

 

Av alle som kom bort til vår stand på søndagen og prøvde spillet, fikk sitt navn inne i en bok. Utpå ettermiddagen trakk vi 8 vinnere av SureFire-produkter. Noen var fortsatt på Stjørdal Motorshow, mens andre var dratt hjem. Det var ekstra moro å kunne dele ut premier til de som enda var der, mens andre ble superglade da jeg ringte og fortalte at de hadde blitt trukket ut. 

 

 

Stjørdal Motorshow er et helt fantastisk event som jeg anbefaler alle som er glad i motoriske kjøretøy om å besøke ved neste anledning. Makan til opplegg og makan til god stemning skal man lete lenge etter. Helt magisk rett og slett. Standen til Remo Caprino og Bobbo med Il Tempo Gigante kom på andre plass i kåringen av beste stand. Det sier litt over hvor populært dette ble. Selv er jeg meget glad for å få muligheten til å være med. Å se gleden og entusiasmen til de som spilte spillet er noe jeg virkelig elsket. Det ble solgt både spill til Nintendo Switch og PC samt filmer fra Ivo Caprinos univers. Remo Caprino skrev autografer og var fornøyd med at vi fikk et godt opplegg hvor Flåklypa-bilen stod. Dette varmet godt for oss som hadde bidratt til at det hele skulle bli en fin opplevelse for alle de fremmøtte.

 

 

Selv om jeg med kort frist fikk muligheten til å bidra med litt underholdning av det jeg liker best, så var det moro å se hvilken magi Il Tempo Gigante har på både gammel som ung. Dette er det beste av norsk kulturarv som Remo Caprino gir oss muligheten til å oppleve. Nå håper jeg det ikke går så altfor lenge til jeg på nytt kan presentere Flåklypaspillet og sørge for at så mange som mulig for sjansen til å prøve dette fantastiske spillet. Selvsagt skal jeg heller ikke glemme den fantastiske jobben min venn Fredrik Hell Røste gjorde. En herlig fyr som virkelig trår til. Nå er det bare å glede seg til neste år med Stjørdal Motorshow for å se hva som kommer. Gjengen bak skal ha all heder og ære for jobben de har lagt ned for at dette skulle bli bra. I tillegg en stor takk til alle som stilte ut sine motoriske kjøretøyer. Herlig!

 

PS! Bildene er tatt av undertegnende samt Fredrik Hell Røste!

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

9 thoughts on “Suksess for Stjørdal Motorsport!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top