Need for Speed Underground 3…

Er du en av de som har ventet lenge på Need for Speed Underground 3? Jeg er nok en av dem som har gjort det. Undergound-spillene fikk meg spikret til skjermen og spesielt med alle de mulighetene som lå til rette for pimping av bilen sin. Dette var noe som gjorde at jeg likte Underground og Underground 2 godt. I morgen kommer Electronic Arts til å annonsere et nytt Need for Speed-spill og i denne sammenhengen håper jeg inderlig på at de nå går tilbake i tid og tenker på alle de gode tilbakemeldingene de fikk nettopp for Underground-spillene. 

Min drøm er en gedigen sandkasseverden proppet med steder å besøke, alt fra verksteder, spesielle events, unike omgivelser og sist men ikke minst hvor løpene ligger som perler på en snor. Pimp bilen til det ugjenkjennelige og det til pumpende rytmer i garasjen din. Kjøp, vinn biler etter hvert som du karrer deg videre i spillet og finn unike deler rundt omkring slik man kunne i The Crew. Invitere venner til kjøring og se hvordan deres biler har blitt modifisert. Det jeg beskriver her hadde virkelig vært en drøm eller hva? 

I alle fall, i morgen får vi vite litt over hva vi har i vente og hva den svenske utvikleren Ghost Games jobber med. Vi kommer til å få presentert et helt nytt Need for Speed-spill og jeg er spent. Er du? Blir det Need for Speed Underground 3? 

Traileren nedenfor stammer fra Need for Speed Rivals som ble lansert november 2013. 

#needforspeed #nfs #electronicarts #ea #ghostgames #needforspeedundercover #racinggame #racing #game #pcgamer #pcgaming #pcgame #ilovegaming #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Need for Speed Underground 3…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top