Kommende lørdag skjer det…

 

På kommende lørdag skjer det. Da kommer jeg med en aldri så liten spådom av sommerværet. Det vil si spådom for været resten av juni og juli. Etter en meget, meget kald mai så er denne varmen vi opplever nå veldig etterlengtet, men vil den vare? Vil resten av sommeren bli fin? Det vil du få vite litt om i lørdagens ST (Avisa Sør-Trøndelag).

 

Som mange av dere vet så har jeg ført værstatistikk siden 1987. Kun de siste tre årene har det blitt litt dårlig med føringene av været, men har fulgt med og notert meg nøkkeltall. En mai vi hadde i år har jeg aldri opplevd. Snøvær så og si alle dager frem til nærmest 17. mai. At vi kan si at maiværet var merkelig er ikke å legge skjul på. Derfor blir det nå spennende å se hvordan sommeren blir etter en skikkelig kald mai. Mine føringer sier en ting om kald mai og hvordan påfølgende sommer ble, men dette får du altså vite litt mer om i lørdagens ST. 

 

I alle fall spennende å spå været og har vært rimelig heldig i mange av mine værspådommer. Ligger på en treffprosent på rundt 80 % siden jeg startet med værspådommer. Noe jeg kan si meg fornøyd med. 

 

Hvordan har juni vært der der du bor? Er du fornøyd? Hvordan tror du sommeren i år kommer til å bli? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top