Orkanger Badmintonklubb – klubbdrakta vår med sponsorer!

 

Nå er det et par uker siden vi kunne inn i Orklahallen for å trene badminton etter lock down på grunn av Koronaviruset. Snakk om å ha abstinenser. Over to måneder uten badmintontrening gjør noe med en, spesielt når man er vant med å trene jevnt og trutt. Det var mange blide fjes som dukket opp på den aller første treningen etter nedstengningen. Det ble slått mangt et slag. For mitt sitt vedkommende var ikke gjensynet fullt så moro. Gud bedre så mye bomslag det ble, men heldigvis utover treningen ble alt mye bedre og slagene satt etter hvert der de skulle. 

 

 

…men tilbake til tidligere i år. Da var jeg sammen med mine venner og kolleger (Jan Aage og Erik) i Orkanger Badmintonklubb med på å fikse våre klubbdrakter. Det var en møysommelig jobb med å få logoene til våre hovedsponsorer til å sitte der de skulle. Å trykke på logoene krevde sin nøyaktighet for at det skulle bli bra. Vi har flere store sponsorer som er med på å støtte oss i Orkanger Badmintonklubb noe vi er utrolig takknemlig for. Klubbdrakta vår bæres med stolthet uansett hvor vi måtte ferdes om det er på trening, kamp eller “ute i det fri”. Jeg kommer til å gå med den uansett hvor det måtte være og promotere både klubben og våre sponsorer som fortjener det beste. 

 

Uansett, her er i alle fall klubbdrakta og om du nå føler du vil bli en del av oss i Orkanger Badmintonklubb, så er du hjertelig velkommen å ta kontakt med oss. Vi er her for deg og for de som gjerne vil slå et slag for badminton om det er for moro eller alvor. Velkommen skal du være. 

 

Spiller du badminton eller er det en annen aktivitet som fenger mer? Kunne du ha hatt lyst til å bli med å spilt badminton?

 

*Videre vil vi takke alle våre hovedstøttespillere av Orkanger Badmintonklubb – Orkla Sparebank, Orkland Energi, Stena Recycling, Wingborg Sport *

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top