Hvem vinner årets Tippeliga?

Nå til helgen kan mang en fotballsupporter juble mens noen må gå slukkøret hjem etter tap. Til helgen starter den etterlengtede Tippeligaen opp og selv følger jeg med på fotball, men kan nok ikke kalle meg for fotballidiot som må se hver eneste kamp. Bare jeg får vite resultatet så er jeg fornøyd.

Det er et lag jeg (som jeg alltid) heier på og det er selvsagt Rosenborg Ballklubb (RBK) og i år håper jeg med Hroar Stjernen bak roret vinner hele Tippeligaen selv om utfordrere som Molde, Brann, Vålerenga og Tromsø puster trollongan i nakken så håper jeg RBK kan trekke det lengste strået.

Til helgen får vi alle fall vite hvordan det ligger an og hvor vi får en liten prøvetitt på laget. En spiller jeg gleder meg til å se tilbake på Lerkendal er Steffen Iversen og håper inderlig at han kan være med på å løfte RBK.

Hvilket lag holder med i Tippeligaen og hvem tror du vinner i år?

Nedenfor ser dere en moasikk av Roar Strand da han la opp som fotballspillere. Bilde av meg finnes på flere steder i denne mosaikken. Søk opp navnet mitt og dere finner det.

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hvem vinner årets Tippeliga?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top