AirBadminton med AirShuttle i sommer – NYHET!

 

Jeg startet min karriere med badminton i hagen sammen med mine søsken og venner. Hver sommersesong samlet vi oss en gjeng på lekeplassen hvor vi satte opp et nett, målte opp nøyaktig en bane og spilte til sent på kvelden. Å spille ute er noen ganger svært så utfordrende spesielt om det kommer noen vindpust. Da er det ofte at ballen plutselig finner en annen vei enn det vi har tenkt. Badminton er om vi regner med sommersesongen en av verdens største aktiviteter.

 

 

Nå har en aldri så liten nyhet dukket opp. AirShuttle heter nyheten og gir deg nå muligheten til å spille pro badminton i hagen selv om det kommer et aldri så lite vindpust. Ballen er spesialutviklet for å takle mer vind enn de ordinære ballene som finnes. Da tenker jeg på de ballene som består av fjær. Disse ballene er superlette og om det så vidt kommet vindpust så fyker dem ukontrollert avgårde. Derfor kommer AirShuttle bokstavelig talt som et friskt pust for oss som gjerne vil spille badminton i sommer på en proffere måte. AirShuttle-ballen er bygd slik at den slipper mye av luften gjennom selve ballen. Det gjør at den ikke blir påvirket like mye som f.eks. en fjærball ville ha gjort av vinden. 

 

 

Forleden tok vi oss en liten tur til Vannspeilet her på Orkanger for å slå noen slag med AirShuttle-ballen. Ved siden av Orklandbadet er lagt opp til en del utendørsaktiviteter hvor det blant annet er lagt opp en beachvolleyballbane. Det er et forholdsvis åpent landskap og vinden var til tider litt vel hard fra øst, men vi fikk slått noen slag likevel. Dette medførte til at undertegnede fikk tatt noen bilder av representantene fra Wingborg Sport AS og er den eneste leverandøren av Airshuttle.one i Norge. Selv om det blåste litt vel mye under vår seanse så har jeg klokketro på at denne AirShuttle-ballen kommer til å gi oss mang en runde med badminton i sommer.

 

 

Om du er interessert i å se og lese mer om ballen, så gå inn på nettsiden til Wingborg Sport. 

 

Spiller du badminton? Synes du denne ballen virker spennende og noe du vil kjøpe?  

 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top