Produktomtale: HyperX Chargeplay Quad – Genialt rett og slett!

 

Det finnes mye som er genialt her i verden. Som gamer får jeg oppleve noe av det mest geniale som finnes noe jeg selvsagt er sykt glad for. Et merke som virkelig har bygd seg opp de siste årene er uten tvil HyperX. Et selskap som Kingston Technology står bak og som virkelig har tatt store biter av markedskaken for produktsalg for gamere verden rundt. Jeg vet ikke hvor mange gode terningkast jeg har gitt produkter fra HyperX, men har for lengst mistet tellingen.

 

 

Nå har jeg fått muligheten igjen til å gjøre et dypdykk i et annet produkt fra HyperX, nemlig Chargeplay Quad som er lagd til Nintendo Switch Joy-Con kontrollere. Er det noe jeg virkelig digger så er det selskaper som er nyskapende og som inn imellom tenker litt utenom boksen. Chargeplay Quad er en lader for fire Joy-Cons til Nintendo Switch og ja du får ladet opptil fire kontrollere samtidig. Er ikke det fantastisk så vet ikke jeg.

 

 

Å skrive side opp og side ned om dette produktet er det liten vits i for det på en måte presenterer seg selv. Designet er genialt og digger det. Hos meg står laderen rett fremfor mitt HyperX tastatur og lyser. Når Joy-Con’sene lades blinker lyset og når de er ferdigladet lyser det konstant. Maken til kontroll skal man lete lenge etter. Med i den enkle esken følger det med selve laderen samt en to meters lang USB mikro ladekabel. Selv om jeg har Chargeplay Quad i nærheten av tastaturet og PCen så er det godt at ledningen er såpass lang.

 

Her er litt specs:
* Simultaneously charges four Joy-Con™ controllers
* Battery indicators display charging status
* Convenient and secure docking with stable design
* Dimensions: Length: 117mm, Height: 56mm, Weight: 268g
* Battery Indicators: 4 LED indicators
* Number of Ports: 4
* Two-Year Warranty

 

 

Nå har det gått en liten stund siden jeg mottok HyperX Chargeplay Quad til test og er i syvende himmel. Maken til genialt produkt skal man lete lenge etter. I tillegg vet man hvor Joy-Con’sene befinner seg til enhver tid. Liten sjanse for at de kommer bort nå. Etter bruk er det bare å plugge de inn i laderen og vips lader de seg opp. Om det det skal være noe å utsette på dette produktet så må det være at det kunne ha vært litt kjappere lading og istedet for å bruke mikro USB så kunne man heller ha brukt Type C tilkobling. Bevares, en blir litt kravstor når man får muligheten til å oppleve slike herlige produkter som dette. 

 

 

Nok en gang har HyperX lagd et genialt produkt som gir deg det du ønsker. Jeg kan ikke annet enn å anbefale deg dette produktet og spesielt om du i tillegg til å ha fulladede Joy-Cons til enhver tid også har full kontroll på dem. Bedre enn det kan det ikke bli…

 

Vil du vite mer om HyperX Chargeplay Quad så gå inn på nettsiden deres

 

 

 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top