Lærerikt og spennende interaktivt leketøy fra Namco Bandai

 

Produsenter finner stadig nye metoder i læresammenheng. Her gjelder det for barn og unge å bruke sine kreative evne mens de koser seg med gaming. Dette er noe jeg selv har vært opptatt av i mange, mange år. Derfor er det artig og se at så mange satser i disse baner. For barnefamilier er dette veldig spennende. En spilldistributør som har satset mye på familieunderholdning kommer her med et spill som virkelig får barna til å bruke sine kreative evner. 

 

 

Si velkommen til Tori. Interaktive spill som fokuserer på å gi familier med barn muligheten til å lære, spille og kose seg. Med en spillepakke med Tori så følger det med et Tori brett samt en brettbart “Wand”, Catapult og Spacecraft. Via apper på Android og IOS kan du skape liv i disse brettbare leketøyene. Her får lærer du blant annet koordinasjon pluss tenke smart for å treffe de mål som dukker opp på skjermen. 

 

 

Herve Hoerdt som er europeisk markedssjef for digital spill og apper sier følgende om Tori: “We believe in creative, playful and active methods that develop activities where problem solving, creativity and concentration are at heart. In such regard, tori allows kids to have fun and express their personality through creative and interactive experiences with a perfect balance between on and off-screen time.” 

 

 

Skal innrømme at dette ser spennende ut og noe jeg selv gleder meg til å teste ut. Er det noe som vil trigge “læringen” til våre søte små? Jeg håper det. Her får man både læring og moro på samme tid. Kan jo ikke bli bedre enn det. Spill er sunt anbefaler Tori som et godt lærespillprodukt for barn og familie.

 

 

Hva synes du om Tori? Er dette noe du ville latt ditt/dine barn prøve ut? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top