Mektig imponert over Ori and the Will of the Wisps

 

En av mine favorittsjangere når det kommer til spill er uten tvil plattform. Av de spill som virkelig har satt sitt preg i mine rikholdige spillhjerne er uten tvil Great Giana Sisters, Superfrog, men skal selvsagt ikke glemme Sonic The Hedgehog, Super Mario-spillene. Plattformspill er så ymse og det finnes så mange forskjellige spill. Når jeg ser eller hører noe om plattformspill så er det nærmest så mitt hjerte stopper opp og begynner å banke skikkelig. 

 

 

Et spill som “dessverre” har gått litt under radaren min er Ori and the Will of the Wisps. Har ikke helt fått med meg at spillet blir lansert i disse dager så overraskelsen var stor da jeg plutselig fikk en kode for å teste det ut nylig. Gjett om spillhjertet mitt på nytt begynte å banke skikkelig. Det første spillet var jo så sjarmerende at jeg ikke har ord. Derfor var gleden sykt stor da jeg nå får anledning til å spille Ori and the Will of the Wisps. 

 

 

Stemningen, grafikken, musikken…alt virker så infernalsk bra lagd. Her får man alt hva man kan ønske i et plattformspill pluss litt til. I og med at det ikke er så lenge siden jeg fikk koden til spillet så har jeg dessverre ikke klart en omtale av det, men det kommer. Vær trygg på det. I mellomtiden får dere kose dere meg noen skjermbilder pluss en superherlig video. 

 

 

Mitt hjerte til plattformspill fortsette å banke og det takket være Ori and the Will of the Wisps. Takk! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top