Selvsagt så måtte det skje…

 

…men løsningen var ikke langt unna! Er det noe man som barnefamilie er skikkelig avhengig av så er det vaskemaskin. Uten det så føler man seg veldig hjelpesløs. Helga før bryllupet vårt så takket vaskemaskinen for seg og du kan tro det ble litt oppstandelse, spesielt fra meg. Å begynne stresset med å finne en vaskemaskin var jeg ikke helt klar for. Fokuset var rett og slett på den største begivenheten i mitt liv, nemlig bryllupet så da var det ikke annet enn å la klesvasken stå litt. 

 

Skal ærlig innrømme å si at jeg på slutten av ventetiden fikk abstinenser og til slutt så klarte jeg ikke å vente noe lengre. Redningen var ikke langt unna og en lokal “Reodor Felgen” kom til unnsetning og hadde en vaskemaskin stående. Andre Værnes er navnet på han som ordnet maskin og gjett om jeg ble glad. For en meget fint brukt Samsung betalte vi kun 2000,- for og etter å ha vasket unna tonnevis med klær er jeg nå superfornøyd med maskinen. Snakk om stillegående og klærne blir helt perfekte. 

 

Så nå er det ikke noen unnskyldning om man ikke vasker klær, da er det nok heller latskapen som trer inn selv om jeg kan innrømme at jeg ikke har ligget på latsiden der. Klær er man avhengig av og da sier det seg selv at man må vaske. Om du bor i omegn så anbefaler jeg deg å sjekke ut Andre Værnes og han sitt utsalg av blant annet brukte vaskemaskiner. Anbefales. 

 

Når du må kjøpe nye husartikler, kjøper du da brukt eller nytt?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top