Spill som jeg virkelig gleder meg til i februar!

 

Februar måned er en spillmåned hvor det er flere spill som lanseres og som jeg gleder meg sykt mye til. Et av spillene har allerede blitt lansert og som jeg håper på kunne slå kloa i om ikke lenge. Det første spillet som virkelig har fått spillhjertet mitt til å slå ekstra fort er uten tvil Elden Ring fra From Software. Spillet ser nær sagt hinsides bra ut og med en åpen verden som kan slå pusten av hver og en av oss. Elden Ring er et RPG spill hvor den ene bossen etter den andre må slås. Store slag venter oss i en  storslått verden hvor utvikleren har brukt alt av resurser for å få så enorm som mulig. Det beste av alt, spillet lanseres nå på fredagen noe jeg gleder meg sykt mye til. 

 

I denne sammenhengen har From Software sendt ut en trailer som går enda mer i dybden av spillet og forteller oss hva vi virkelig har i vente med spillet. Etter å ha sett traileren gleder jeg meg så mye at jeg ikke har ord. 

 

 

Det andre spillet som jeg nå sikler stort over er Grid Legends. Jeg har alltid vært stor bilfanatiker og vet ikke hvor mange bilspill jeg opp igjennom min årelange tid som gamer jeg har spilt. Det er mange og hvor blant annet Need for Speed, Forza Horizon-serien samt for ikke å glemme Grid-serien har betydd mye for meg. Det har blitt tusenvis av timer fremfor skjermen med bilspill som agenda. Grid Legends ser unektelig bra ut hvor mesterne Codemaster står bak med EA Games på laget. Grid Autosport har hatt sykt mye glede med spesielt sammen med mine venner i Trønderbataljonen Racing – TBR. Det er en ting som jeg ikke liker så veldig mye da, Grid Legends lanseres samtidig med kanskje et av årets store spill Elden Ring. Heldigvis er disse spillene totalt ulikt hverandre noe som er en stor fordel sånn sett. Da kan man i det ene øyeblikket kose seg med massiv bilkjøring med venner og i det andre øyeblikket spille coop med en venn og bekjempe gedigne monstre u fantastiske omgivelser. 

 

 

Februar måned glimter virkelig til og gir oss store spill som perler på en snor. Jeg gleder meg sykt til å bruke litt av min dyrebare fritid å spille sidde spillene. I mars kommer nok et spennende spill som jeg har sett sykt mye frem til. Hvilket spill tror du det er? 

 

Hvilke spill gleder du deg til som kommer i februar eller som allerede har blitt lansert?

 

  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top