48 “nye” baner til Mario Kart 8 Deluxe til Switch!

 

 

Under gårdagens Nintendo Direct fikk vi presentert en rekke spill. Det er sykt mye bra som kommer til Nintendo Switch og som kommer til å gi oss mye bra spillunderholdning i tiden som kommer. En av nyhetene som virkelig fikk meg til å juble over var den med Mario Kart 8 Deluxe til Switch. Innen utgangen av 2023 kommer det hele 48 nye baner til spillet. Her har Nintendo virkelig store planer for spillet og planlegger å lanseres baner fra tidligere utgaver. flere klassiske baner kommer og jeg gleder meg så mye til dette at jeg ikke har ord. 

 

 

Tenk, hele 48 nye baner nyrestaurerte baner vil etter hvert se dagens lys. Mario Kart til Wii, Wii U og Nintendo Switch er spill som har blitt mest spilt av meg og familien min. Det har blitt hundrevis av timer som har gått til denne underholdningen. Visste du blant annet at Mario Kart 8 har solgt hele 51 millioner eksemplarer. Det er sykt mange det, men skjønner det godt. For makan til herlig spill skal man lete lenge etter. Aller beste med Mario Kart er måten spillet treffer alle på. Her kan både ung som gammel kose seg og kjempe om å vinne hvor alt er lov av skitne knep. 

 

 

Til sammen vil de 48 nye banene koste rundt 25 Euro eller tilsvarende ca. 250 kroner med dagens valutakurs. Om du har premiumabonnementet til Switch Online så får du banene gratis, men for andre så må man betale. For mitt sitt vedkommende er det ikke noe tvil. Selvsagt skal det investeres i nye baner til et spill som for meg betyr sykt mye. 

 

 

Hva er ditt forhold til Mario Kart-serien? Hvilken utgave av denne populære spillserien liker du best? Skal du kjøpe disse banene? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top