Spiller du Cities Skylines 2? Her er noen skjermdumps fra min by!

 

Nå er det en stund siden Cities Skylines 2 ble lansert. For meg har dette medført til at noen timer med god terapi. For ja, å spille Cities Skylines 2 er god terapi for meg og min måte å rømme verden på. Etter å ha passert 100 timer spilling så er jeg fortsatt fornøyd med det. Selv om det fortsatt er ting som kan forbedres, noe jeg vet utvikleren Colossal Order jobber på spreng med, så er det et godt spill med mange gode egenskaper. 

 

 

Jeg har prøvd meg på to byer og startet opp med kartet Tampere (hvor utvikleren Colossal Order holder til) hvor jeg nå startet opp et kart som virkelig skinner med årstider. Digger det kartet jeg nå spiller. Forhåpentligvis tiden fremover vil det komme en rekke skjermdumps fra byen(e) min(e). 

 

Håper du liker det! Spiller du Cities Skylines 2 og hva synes du så langt om spillet?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top