The Greatest Showman…

 

Som mange av dere vet så liker jeg litt av hvert når det kommer til film. Jeg liker veldig mange sjangere. Om det er animerte filmer, drama, western, action, skrekk, musikaler eller sci-fi, så liker jeg filmer i alle disse sjangerne. Selvsagt har jeg filmer som er mine favoritter, men tydeligvis har jeg gått glipp en av film som jeg kanskje burde ha sett. Filmen heter The Greatest Showman og med Hugh Jackman, Zac Efron, Michelle Williams, Rebecca Ferguson og Zendaya Coleman i hovedrollene. Filmen er som du sikkert ser av Youtube-videoen nedenfor en musikal. 

 

Hugh Jackman er blant annet kjent som Wolverine i filmen X-Men-trilogien. Zac Efron er kjent fra musikalene High School Musical mens Michelle Williams har vært med i filmen Brokeback Mountain og den kjente TV-serien Dawson’s Creek. Rebecca Ferguson er kjent i blant annet filmene Mission: Impossible – Rogue Nation og Mission: Impossible – Fallout. Til slutt må jeg vil skrive litt om merittene til Zendaya Coleman. Hun har vært med i filmene Spider-Man: Homecoming pluss har vært medvirkende i flere TV-serier hos Disney. 

 

Med andre ord, det er litt av en gjeng kjente skuespillere som er med. I tillegg er det en rekke fine låter som er med i filmen og spesielt tittellåten The Greatest Showman som virkelig kicker godt. En låt som min kollega på Rusta har spilt en rekke morgener mens vi har kjørt varer og gjort butikken klar til åpning kl. 09:00. Å høre på musikk mens man jobber er perfekt. Jeg liker best å jobbe med musikk. 

 

I løpet av julen må en få sett filmen The Greatest Showman tenker jeg. Har du sett filmen? I så fall, hva synes du? 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top