Utfordrende endringer på slagmarken!

 

Et av spillene jeg gleder meg mest til i år er uten tvil Battlefield 2042. Nå har jeg fått med meg både annonseringsvideoen samt gameplayvideoen. Skal ærlig innrømme at jeg kjenner lengselen etter spillet stadig blir større og større. Snakkes om heftige videoer. Her har DICE alltid vært konger. Det unike med Battlefield-spillene er måten brettene endres i forhold til omgivelser som stadig blir ødelagte. Selv om det er snakk om skriptede ødeleggelser så kan man ikke føle seg trygg om man skjuler seg inne i en bygning. Den kan smadres til pinneved og er man inne i bygningen mens det skjer så er det over ut. 

 

 

I Battlefield 2042 ser vi hvordan blant annet været skifter og som garantert kommer til å gi utfordringer for oss som løper rundt på slagmarken. Massiv tornado som drar med alt på sin vei, sandstormer som sørger for mindre sikt, snøstorm med tilsvarende effekt. Tenker vi som spillere skal få kjørt oss. 

 

 

Battlefield 2042 ser infernalsk bra ut og jeg gleder meg stort til spillet lanseres i slutten av året. Da kun som flerspiller. Dette skal bli så herlig at jeg ikke har ord. 

 

Gleder du deg til Battlefield 2042? Hva gleder du deg mest til med spillet?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top