Vinn det sprit nye spillet Rob Riches på Boligmessa!

 

I morgen og frem til søndag går Boligmessa i Trondheim Spektrum av stabelen. Her vil det forhåpentligvis komme tusenvis av besøkende og hvor kjente personligheter kommer og kaster glans over arrangementet. Spill er sunt, sammen med Jotunheimen E-Sport vil være tilstede under messen. Her vil jeg sammen med gjengen fra Jotunheimen E-sport kjøre konkurranser og sist men ikke minst dele ut premier over en lav sko. Her vil man kunne vinne premier fra SureFire, spill fra Microsoft, Pan Vision og Megapop Games. Sistnevtne sponser en steamkode til deres rykende ferske puzzlespillet Rob Riches. Et spill som virkelig gir deg utfordringer. Bruk hjernen og løs puzzles som dukker opp underveis i spillet. 

 

 

Du er Rob Riches, fryktløs eventyrer og skattejeger! Utforsk eldgamle templer som er fylt til randen med farlige feller og mystiske gåter. Her gjelder det å både være modig, men også forsiktig! Dette beskrives spillet med og som er utviklet og utgitt av Megapop Games. Selv har jeg ikke fått prøvd spillet, men gleder meg stort til det. Et perfekt spill for å roe ned mellom slagene i blant annet Battlefield 2042 som lanseres i morgen den 19. november. 

 

 

Om du dukker opp på stand til Jotunheimen E-Sport på Boligmessa i Trondheim Spektrum så kan det hende det er du som vinner Rob Riches. Vi er virkelig glad for å få muligheten til å kunne dele ut denne koden til dette rykende ferske spillet. 

 

 

Takk til Megapop Games for koden og om du også dukker opp på gaming eventene på Elkjøp Stormarked den 27. november og 11. desember er det ikke utenkelig at jeg også har en kode eller to og dele ut. Skulle du ikke vinne spillet, så finnes Rob Riches på Steam samt til IOS og Android.  

 

Velkommen til Boligmessa i Trondheim Spektrum med Jotunheimen E-sport, SureFire Gaming og Spill er sunt!

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top