Vinn Pshychonauts 2, Call of the Sea og Microsoft Flight Simulator 2020!

 

Microsoft er en stor aktør innen gaminguniverset og et selskape som jeg har hatt tett inntil mitt gamerhjerte. Aldri før har jeg hatt en så stor tiltrekning til Microsoft som nå. Spesielt med tanke på at mange av deres Xbox-eksklusive spill har funnet veien til PC. Da tenker jeg på Forza Horizon-serien, Halo-serien, Gears of War-serien og for ikke å glemme Microsoft Flight Simulator-serien. Dette er spill som for meg har betydd mye de siste årene som en tro PC gamer jeg er.

 

 

Nok om det. Om ikke lenge starter jeg en turne hvor jeg drar litt i rundt om regionen her for å arrangere gaming events. Det vil si, de som kommer kan være med å konkurrere i spill samt vinne flotte premier. Sågar vil det også bli loddtrekning over alle de som møter opp på min “stand”. Her er det snakk om premier fra SureFire Gaming, masse spill pluss annet stæsj som jeg er bra sikker på at vil falle i smak. Her kan man altså vinne mye spennende stæsj og spill.

 

 

En av bidragsyterne er som du da sikker skjønner Microsoft. De sponser en god del koder til spill. Det spesielle, det er ikke hvilke som helst spill, men klassikere samt spill som jeg selv liker svært godt. Her er en aldri så liten liste over spill man kan vinne om man dukker opp på en av mine gaming events som arrangeres nå før jul:

Psyhonauts 2
Call of the Sea
Microsoft Flight Simulator 2020

 

Alt du trenger å gjøre for å være med å kunne vinne er å møte opp og delta i konkurranser. Her vil det bli kjørt konkurranser på konsoll, mobiltelefon og sist men ikke minst på Nintendo Switch. Det beste med dette er at det er mulighet for alle å kunne vinne ett eller annet noe som varmer meg stort. Noe av det jeg liker aller best er å kunne underholde med konkurranser, dele ut premier og se gleden til de som vinner. Det er rett og slett magisk.

 

 

Den første muligheten blir på Boligmessa i Trondheim Spectrum som går av stabelen 19.-21. november. Her vil Spill er sunt sammen med Jotunheimen eSport samarbeide litt. Om du møter opp på standen til Jotunheimen eSport så kan det hende du vinner noe spennende. Så nå er det bare å merke av på kalenderen dette første gaming eventet i kalenderen din og kanskje er det du som stikker av med flotte premier.

 

Den andre muligheten blir gjennom et gaming event på Elkjøp Stormarked Steinkjer den 27. november, dagen etter Black Friday. Her skal Elkjøp etter planen sette opp et gamingtelt for anledningen hvor alt da kjøres i av konkurranser, turneringer med mer. Dette gaming eventet bruker tradisjon tro å trekke masse folk noe som er helt fantastisk. Her vil det også blir gode muligheter å vinne noe flott og ta med deg hjem. Kanskje bruker premien til julegave? Uansett, mulighetene er mange her.

 

 

Det tredje gaming eventet hvor man kan vinne SureFire-produkter er Retromessa som går av stabelen 27. november, samme dag som jeg er på Elkjøp Stormarked på Steinkjer. På denne minimessen vil det være muligheter å stikke av med premier fra det rykende ferske og spennende gamingmerket SureFire. Hva du skal gjøre for å vinne der får du vite nærmere på messen. Vil du vite mer om messen, så gå inn på DENNE LINKEN!

 

Den fjerde muligheten du har til å vinne fete premier er 11. desember. Nok en gang er det snakk om et event som går av stabelen på Elkjøp Stormarked Steinkjer. Nok en gang skal det settes opp et gamingtelt for anledning. Her blir det førjulskos og masse muligheter å kunne stikke av med fete, flotte premier blant annet fra Microsoft, men også selvsagt SureFire.

 

 

Med dette er det i grunnen bare å ønske deg velkommen til noen hyggelige, spennende og underholdende dager nå før jul hvor premiene sitter løst. Alt du trenger å gjøre for å være en del av dette er rett og slett å møte opp. Hva det skal konkurreres i kommer jeg selvsagt tilbake til når det nærmer seg eventet. Jeg sammen med andre kommer til å gjøre alt for at du skal få en koselig opplevelse med Spill er sunt, Jotunheimen eSport, Retromessa og Elkjøp. Dette gleder jeg meg sykt mye til. Noe av det beste er å se gleden til de som vinner. Det finnes ikke noe bedre enn det.

 

Velkommen skal du være!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top