Det er GRATIS!

Jeg har lært at alt er ikke gratis og at man i dag må jobbe for å få til ting. Så når jeg ser at ting er GRATIS sperrer jeg opp øynene og sjekker selvsagt hva det kan være. Selv er jeg en gamer som bruker litt tid på spilling hvor mange spill for tiden fenger meg. Men det er et spill som virkelig har fått opp øynene mine og som faktisk er gratis å spille. Det jeg tenker på er Battlefield4free. Dette er et krigsspill som faktisk er gratis å spille og i tro mot Battlefield-serien med brett fra Battlefield 2. Selv har jeg vært med på en lukket betatest av spillet i et par måneder og har kost meg godt for å si det slik. 

er den lukkede betatesten over og det er blitt åpnet for alle som ønsker å spille. Herlig rett og slett og tenk, det er GRATIS!

Klikk deg inn på den offisielle nettsiden til Battlefield4free og bli en del av slagmarken mens kuler suser over hodene våre mens vi febrilsk prøver å komme oss unna en stridsvogn!

Let the game begin!

Når du ser ordet gratis, blir du fanget inn og må sjekke ut hva det gjelder for noe?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Det er GRATIS!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top