Rayman Origins – populært til PS Vita!

Siden det første Rayman så dagens lys på Amiga for mange, mange år siden har undertegnede vært stor fan av denne snodige spillfiguren. Gutten med krøllen, hansken som kunne skytes ut, de spenstige hoppene og de utfordrende plattformene. Min yngste sønn har også blitt bidt av basillen noe som har medført til spilling av Rayman Origins til PS Vita. Vi to samarbeider brett for brett hvor vi har sittet ved siden av hverandre og spilt.

Det som gjør Rayman Origins så unikt er måten spillet er bygd opp, stemningen, den gode grafikken og lyden i tillegg til at magien fra de andre Rayman-spillene er der. Selv om det hender vi må starte om på grunn av dårlig spilling, så gjør det spillet bare enda mer utfordrende. Min sønn er 7 år og klarer seg godt gjennom spillet selv om det er på engelsk. Menyene er enkle å bla seg igjennom og man kommer seg fort i spilling. 

Jeg og Spill er sunt anbefaler Rayman Origins for alle som har en PS Vita. Et godt barnespill hvor Ubisoft har vært flinke til å føre Rayman-magien videre. 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top