Forsikring er viktig…

Jeg skal slutte å bekymre meg nå. Endelig sier jeg bare. For alle vet hvor viktig forsikring er og at hvis uhellet er ute,så får man dekket utgiftene skaden har forårsaket. Dette er også tilfellet nå i SimCity. For Maxis har vært så gavmilde og gitt oss et forsikringsselskap kalt Progressive hvor vi kan forsikre oss mot naturkatastrofer. Skulle en katastrofe skje, så får du tilbake en viss prosent av kostnaden til byggene dine som går tapt. Denne funksjonen har jeg savnet og spesielt etter de utallige tornadoene, monstrene, jordskjelvene og sist men ikke minst zombiene som har gjort livet surt for meg. Nå kan jeg i alle fall få tilbake noe av kostnadene for nye bygg. 

Dette skriver Maxis selv om Progressive:

Forsikre byens bygninger med det supre Progressive-kontoret. Hvis byen rammes av en katastrofe mens du er forsikret, får du en prosent av kostnaden til bygg som går tapt tilbake. Juster forsikringsdekningen så den passer til spillestilen din ? vil du leve farlig eller gå for det trygge? Kunder i byen din vil handle på Progressive-kontoret. Forsikring for byen? Progressive hjelper til.

? Forsikre byens bygninger: Ingen liker å måtte kjøpe bygninger du har plassert i byen på nytt etter en katastrofe. Med Progressive-kontoret kan du forsikre bygningene dine og få litt penger tilbake etter en katastrofe.

? Velg din dekning: Som standard er byens bygninger forsikret med 50 %, men du kan justere denne dekningen fra 0 % til 90 %. Prisen vil selvsagt avhenge av dekningen din.

? Simmer handler på Progressive: Simmene dine vil føle seg trygge og glade etter å ha besøkt Progressive-kontoret.

? Oppdrag fra Flo: Fullfør to nye oppdrag mens Flo hjelper deg med å forsikre byen din. 

Spill er sunt anbefaler SimCity som et spill for alle aldre. SimCity er kreativt, gjør du må tenke, kunne samarbeide samt 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “Forsikring er viktig…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top