Hacking is your weapon!

Kun en dag igjen til et av vårens, kanskje årets aller største spill kommer ut for salg. Spillet er Watch_Dogs og er utviklet av Ubisoft. Jeg gleder meg utrolig mye og spesielt til å gjøre mitt personlige inntog i storbyen Chicago. I vente på at Grand Theft Auto V skal lanseres til PC, så får jeg bruke all min tid på Watch_Dogs og det fra den 27. mai. For spillet er fritt og byen er en gedigen sandkasse hvor alt kan skje. Grafikken i spillet ser også utrolig flott ut og nå håper jeg inderlig på at gameplayet er i samme klasse. 

Jeg kjenner mange som skal kjøpe spillet til konsoll, men selv blir jeg vel å spille det på PC. Jeg er og blir en PCspiller og elsker bruken av mus og tastatur. Har liksom aldri klart å venne meg til en gamepad og blir det til at spill som dette spilles på PC. 

Gleder du deg til Watch_Dogs og til hvilket format blir å skaffe spillet til? Hva gleder du deg mest til med Watch_Dogs? 

#ubisoft #watchdogs #chicago #action #launchtrailer #spill #gaming #pcgamer #gamernerd #gaming4life #game4life #gamerpc #pcgaming #intel #kingston #gigabyte #creative #coolermaster #verbatim #roccat #cmstorm #nec #hacker #hacking #weapon #fun #lovegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Hacking is your weapon!

  1. Blir til pc for min del. Har gledet meg en stund allerede, og må infinne meg med å vente litt til, ettersom lommeboken akkurat nå syner rungende klart nei. I alle fall til feriepenger/Skattepenger kommer tuslende inn!

  2. Jeg har sett litt på streams fra Watch Dogs, og det er ser litt kult ut. Selv er jeg usikker om jeg ville likt det, da det ikke helt er min type spill rett og slett 😉 Om jeg skulle kjøpt det, hadde jeg kjøpt det til pc, da jeg ikke har noen konsoller 😉

  3. Liker at det er mye å utforske i spill.. Begynt å spille skyrim de siste månedene, og det er ganske gøy det, selv om visse ting er litt for likt i de ulike byene. Alle “hoteller” er jo helt like for eksempel 😛

  4. MsHildur90: Det er sant og med så store områder skal det mye til for at ting ikke ligner, men jeg digger Watch_Dogs og spesielt med tanke på alle de mulighetene som finnes i spillet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top