Flammene omkranser flyet på tur i bakken…


 

Okei da. Det høres kanskje litt dramatisk ut og ja, det er faktisk det, spesielt for meg som ender opp omkranset i flammer…
 

Et spill jeg har utrolig mange minner til er Wings. Det spillet gjennomførte jeg en rekke ganger på min Amiga 500. Året var 1990 og undertegnede var stolt over å eie en Amiga 500. Et av spillene som fikk kjærlig pleie av meg var nettopp Wings fra Cinemaware. Spillet var faktisk langt forut sin tid med flott 3D grafikk, herlige fly og sist men ikke minst en god historie som sørget for en fin rød tråd gjennom Wings. 
 

er året 2016 og på nytt får Wings en kjærlig pleie av meg, men denne gangen er det snakk om remastered versjon av klassikeren. I klippet som du her får servert går det ikke så bra. I det andre oppdraget blir jeg litt for nærgående til et fly og det hele ender med full kollisjon, store skader på flyet som fort omkranses av flammer med det styrter mot bakken. 
 

Wings Remastered er et spill jeg uten tvil vil anbefale. Det er et herlig spill som jeg koser meg godt med. Om du synes det ser bra ut så finnes det på Steam til den nette sum av 100 kroner. For å si det slik, du får veldig mye underholdning for pengene.
 

Hva synes du om spillet. Ser det spennende ut?
 

#wings #wingsremastered #cinemaware #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Flammene omkranser flyet på tur i bakken…

  1. Jan J: Det er det. Herlig spill som jeg selv har utrolig mange gode minner til. Glad for at du likte innlegget og videoen. Kommer flere videoer med spillet i tiden fremover også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top