Hvilke spill gleder jeg meg mest til i høst?

Denne høsten vil føre til at PC-en kommer til å gå varm. Med mange store spill som kommer nå utover høsten og frem mot jul er jeg redd for at døgnet får for lite timer. Trøsten er at i desember og januar kommer det lite spill og da får man litt ekstra tid til å spille de mange spillene. Heldigvis. Så når jeg nå tenker litt på hvilke spill som kommer, så går det skikkelig frysninger nedover ryggen hvor det er flere spill som jeg gleder meg utrolig til. Dette er spill som jeg tror kommer til å gi noen unike opplevelser. Høsten store oppbud av spill får hvem som helst gamer til å sikle i strie strømmer, noe som har skjedd meg titt og ofte. Våte drømmer, sitringer i kroppen og sist men ikke minst en glede over å vite hva som venter en.  

Så her er min liste over spill jeg gleder meg til:

Dishonored -> 12. oktober (PC)

FIA World Rally Championship 3 -> 12. oktober (PC)

Medal of Honor: Warfighter -> 25. oktober (PC)

Forza Horizon -> 26. oktober (Xbox 360)

Need for Speed Most Wanted -> 1. november (PC)

LittleBigPlanet Karting -> 7. november (PS3)

Call of Duty: Black Ops II -> 13. november (PC)

Sonic All-Stars Racing Transformed -> 16. november (Xbox 360)

Hitman Absolution -> 20. november (PC)

All-Stars Battle Royale -> 21. november (PS3)

Assassin’s Creed III -> 23. november (PC)

Epic Mikey 2: The Power of Two -> 23. november (Xbox 360)

Far Cry 3 -> 31. november (PC)

Battlefield 3: Aftermath -> desember (PC)

 

her er min liste av spill som jeg virkelig gleder meg til, men det kommer garantert andre spill som jeg tror kommer til å overraske meg, men foreløpig så er denne listen min som jeg vet kommer til å innfri på mange måter.

Hvilke spill ville ha vært på din liste og er det spill på denne listen du gleder deg til?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Hvilke spill gleder jeg meg mest til i høst?

  1. scientia et feminarum: Egentlig burde FM 13 ha vært der, men kjenner jeg meg rett, så blir det mer fokus på andre spill i år enn FM 13. Regner med du gleder deg til FM 13 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top