Hvilken form vil du bygge byen din i?


Fin start på en stor by…

Du har valget og kan selv bestemme hvordan byen din skal se ut i SimCity. Selv har jeg ingen anelse om byene mine kommer til å ligne på noe som finnes fra før. Selvsagt hadde det vært moro å prøvd å bygge opp byer lik de som finnes i virkeligheten, men dette vil i “starten” bli vanskelig i og med at man ikke kan forandre noe på landskapet i tillegg til at områdene er mindre enn det de var i f.eks. Simcity 4. Så inntil spillet kommer ut får jeg vel tenke meg litt til hvordan byene mine kommer til å se ut.

SimCity kommer til PC den 7. mars!

Les mer om spillet på Gamereactor.no

“Spill er sunt” anbefaler SimCity! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Hvilken form vil du bygge byen din i?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top