LEGO “GTA” City…



Eller
skal vi vel heller si LEGO City: Undecover. Et spill som om ikke lenge dukker opp til Wii U. Dette spillet har både jeg og min syvårige sønn siklet stort etter. Spillet ser veldig bra ut og veldig innholdsrik. I følge utvikleren Travellers Tales vil det ligge mange titalls timer underholdning i LEGO City: Undercover. For første gang våkner LEGO Citys kjøretøy og byggesett til live i LEGO City: Undercover, eksklusivt til Wii U. I dette spillet inntar du rollen som Chase McCain, en hemmelig detektiv utstyrt med smarte forkledninger. Oppdraget går ut på å stanse den slemme Rex Fury og sette punktum for krimbølgen hans i LEGO City. Du kommer til å bruke Wii U GamePad som et nytt politiapparat mens du løper, kjører og flyr gjennom byen. 



Med
andre ord, ikke så mye om å gjøre at man si dette ligner på Rockstars populære spillserie Grand Theft Auto eller hva? 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

“Spill er sunt” anbefaler LEGO City: Undercover.

Gleder du deg til spillet? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “LEGO “GTA” City…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top