Akrobatiske Lara…



Lara Croft
i Tomb Raider er en kjent spillkarakter som opp igjennom årene har gjort seg godt bemerket som både sexy og akrobatisk. Selv har jeg spilt en rekke Tomb Raider spill og har alltid likt måten Lara Croft har blitt fremstilt på som mystisk, spennende og veldig interessert i å utforske nye ting. Lara kan vel i grunnen sammenlignes med Indiana Jones, bortsett fra at Lara Croft har pistoler som våpen mens Indiana svinger med pisken sin. 

er det ikke mange dagene til et nytt Tomb Raider spill ser dagens lys og jeg er veldig spent på hvordan det blir. De siste spillene har tapt seg litt synes jeg, men etter å ha sett og lest masse om dette spillet, tror jeg utvikleren Crystal Dynamics kanskje har gått tilbake til røttene med dette Tomb Raider. Det er i alle fall lov å håpe. 

5 mars kommer spillet og det er ikke mange dagene til det.

Les mer om spillet på Gamereactor.no 

Flere som gleder seg til Tomb Raider? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Akrobatiske Lara…

  1. Kan så vagt minnes at jeg har spilt Tomb Raider på Playstation en gang i tiden. Men etter det har det blitt lite Tomb Raider gitt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top