En veldig viktig del i prosjektet!

Nå nærmer det seg mer og mer byggestart og jeg gleder meg som et lite barn som venter på julenissen. I dag dukket nemlig en meget viktig del opp med posten og som selvsagt skal monteres inn i gamingRIG-en når den tid kommer. I dag kom Intel i7 4960x prosessoren og selvsagt er jeg i syvende himmel. Det skal bli meget spennende å se hvor mye denne lille tingen klarer å spøtte i fra. Spesielt når jeg så innmari glad i fet grafikk og som gjerne kjører spillene på maks grafikk med alle effekter påslått. Dette krever selvsagt sitt og da er det godt å kunne stole på Intel sin herlige prosessor. 

Det er fortsatt noen komponenter som jeg venter på og som dukker opp etter hvert utover juli. Sommeren er over oss og da tar ting litt ekstra tid både med posten og forsendelsene. Jeg har god tid og vet at når jeg en vakker dag blir ferdig, så vil jeg ha en gamingRIG som ikke vil knele for noen av spillene jeg har tenkt å kjøre. “Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves”, er det noe som heter og denne frasen klamrer jeg meg titt og ofte til.

Gjennom mine mange år som gamer, har jeg vært tro fan mot Intel og valgt deres prosessorer. Jeg har aldri opplevd noen problemer og vet at Intel gir oss gamere bra kvalitet med sine produkter. Derfor vet jeg at denne prosessoren kommer til å kicke godt og gi meg mange, mange timer med god underholdning samt sørge for at jeg får til å utføre jobben min som annonseselger og foredragsholder for Spill er sunt.

Her er mitt herlige vidunder…

#intel #prosessor #pc #gamingpc #pcgaming #gamerpc #pcgamer #gaming4life #gamer4life #spillutstyr #gamingutstyr #ilovegaming #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #creative #blog #blogg 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “En veldig viktig del i prosjektet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top