Blodig, historisk og veldig voldelig. Venter spent på Ryse!

Jeg har alltid hatt forkjærlighet til Romertiden og det som skjedde da. På TV har det blitt sendt serie på serie og film etter film fra denne voldelige tiden hvor blodet rant i strie strømmer. Jeg har sittet som klistret til skjermen. Det er ikke bare på på TV eller kino Romertiden kan oppleves. Om ikke lenge kommer et spill til PC, nærmere bestemt 10. oktober og som jeg gleder meg stort til. Da er det min tur i interaktiv form å få oppleve Romertiden. Spillet heter Ryse: Son of Rome og er utviklet av mesterne Crytek som er godt kjent for sine Crysis-spill. 

Om du kaster et blikk på filmklippet nedenfor, så skjønner du kanskje hvorfor jeg gleder meg. Det grafiske ser jo helt rått ut og med god historie, action til tusen og masse spennende kamper, så kan ikke dette bli annet enn bra. Jeg gleder meg i alle fall og ser frem til 10. oktober når spillet lanseres til PC. 

#crytek #crysis #ryse# rysesonofrome #pc #pcgamer #pcgaming #gaming #gamer #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #rome #ilovegaming #trailer #spill #spilling #consolegamer #consolegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top