Møt din fotballhelt!

Jeg er veldig glad i fotball, om det er på TV, i virkeligheten eller i spillform. Spesielt sistnevnte er noe som opptar meg og familien en del. Er det noe barna elsker, så er det å knuse pappa i FIFA 14. Ja, jeg er ikke så veldig flink i FIFA, men synes det er skøy å spille og om jeg får inn et mål, så kan dere tro jeg jubler høyt. Barna har selvsagt som mål å knuse meg og det klarer de med glans flesteparten av gangene. 

er det ikke lenge til FIFA 15 er på gata og i den forbindelse kan du tro det er flere her i huset som gleder seg. Inkludert meg. FIFA-serien er blitt veldig populær både for oss i familien og sist men ikke minst våre barns venner. I løpet av et år blir det spilt utrolig mye og selvsagt har det blitt fokusert på et nytt FIFA-spill. Vennene til min yngste sønn kommer til å bli faste gjester når FIFA 15 er innomhus. Tipper det er mange av dem som kommer til å ønske seg spillet av sine foreldre.  

I forbindelse med lanseringen av FIFA 15, kjører Elkjøp og Electronic Arts i gang et spennende opplegg. For ikke nok med at spillet lanseres, men under lanseringen dukker det opp lokale fotballhelter rundt omkring forskjellige Elkjøpbutikker. Her får du altså slått to fluer i en smekk. For det første får du kjøpt det etterlengtede spillet og for det andre får du muligheten til å treffe fotballhelten din. Er ikke det bra så vet ikke jeg. 

Her er fotballheltene som dukker opp og til hvilke butikker;   

 

butikk

dato

 

klubb

hvem

Elkjøp Lørenskog

25.Sep

17-19:00

Lillestrøm

Marius Lundemo + Frode Kippe

Elkjøp Ullevål

25.Sep

17-18:00

Vålerenga

Vidar Örn Kjartansson og Sivert Heltne Nilsen (1 time)

Elkjøp Åsane

25.Sep

17-19:00

Brann

Erik Huseklepp

Elkjøp Kristiansand

25.Sep

17-19:00

Start

Jesper Mathiesen

Elkjøp Forus

25.Sep

17-19:00

Sandnes Ulf, Viking

Yann-Erik de Lanlay  (viking)  Aksel Berget Skjølsvik,Kent Håvard ERkisen (SULF)

Elkjøp Skien

26.Sep

17-19:00

Odd

Jone Samuelsen

Elkjøp Ålesund

25.Sep

17-19:00

Ålesund

Michael Barrantes

Elkjøp Sarpsborg

04.Oct

14-16:00

Sarpsborg 08

Ole Heieren

Elkjøp Haugesund

25.Sep

17-19:00

FK Haugesund

Alexander Stølås. Kristoffer Haraldseid, Martin Bjørnbak (17-18) Per Kristian Worre Bråtveit, Eirik Vespestad Mæland, Michael Enge Haukås (18-19)

Elkjøp Sogn

25.Sep

17-19:00

Sogndal

Ulrik Flo

Elkjøp Slependen

25.Sep

17-19:00

Stabæk

Morten Morisbak Skjønsberg

Kun et lite ankepunkt for meg som bor så langt mot “nord”, ingen kjente fotballspillere dukker opp en Elkjøpbutikk her omkring, men om du bor i sør, så vil du kunne treffe fotballheltene. 

Ikke umulig at du får du testet spillet på et av foredragene mine Spill er sunt. 

Gleder du til FIFA 15? 

#fifa #fifa14 #fifa15 #fotballspill #sport #easports #electronicarts #ea #elkjøp #fotballhelt #spillersunt #gamer #gaming #konsollgaming #ilovegaming #fungame #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top