DiRT Rally – early access!

Først så trodde jeg det var bare tull, men så fikk jeg beviset sort på hvitt. Faktisk, har snikene i Codemaster jobbet i smug med et nytt rallyspill. Selv er jeg stor fan av rallyspill og elsker sjangeren. Jeg har spilt alle i DiRT-serien og Colin McRae-serien og nå er altså utvikleren Codemaster i gang med et spennende rallyspill. Denne gangen gjør de en vri. De ønsker nemlig at vi spillere skal få sjansen til å påvirke utviklingen med å komme med tilbakemeldinger etter hvert som spillet utvikles. Dette mener jeg er en genial måte å få oss spillere med på utviklingen. 

Om du synes dette høres spennende ut så ta turen innom DiRT Rally og early access på Steam

Spill er sunt anbefaler DiRT Rally!

Her er noen bilder fra det kommende rallyspillet… 

#codemasters #dirt #dirtrally #rally #racing #racingspill #racinggame #gamer #pcgamer #steam #valve #pcgaming #ilovegaming #gaming #game #spill #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top