Logitech G640 – Nøyaktighetens musmatte!

Det er ikke så lenge siden at jeg ble totalt overrumplet over Logitech herlige G402 Hyperion Fury. Det er noen år siden jeg har spilt med produkter fra Logitech, men etter G402 var jeg nærmest solgt. Spesielt med tanke på hvor nøyaktig gamingmusen var og hvor godt den funker til min spilling.

Sammen med gamingmusen har jeg også en god stund nå spilt med musmatten Logitech G640 og dette har vært en regelrett herlig combo. Logitech G640 ser ut som en helt vanlig musmatte, men det er først når du begynner å bruke den at du virkelig kjenner kvaliteten og hvordan ekspertene i Logitech har jobbet for å få til en god musmatte.

For det første, toppen av musmatten er glatt, meget glatt. Det vil si at uansett gamingmus vil kunne gli utrolig smooth over musmatten. Mange gamere spiller med lav PPT/DPI og for å få den rette glidingen må musmatten være glatt noe denne der. I tillegg var jeg så uheldig å søle vann på den en dag her og da prellet vannet like godt av musmatten uten at det trakk inn i den. Vannet samlet seg nærmest som perler. Godt å vite om man skulle være så idiotisk som meg å søle. Årsak til dette er at toppen er varmebehandlet ved 200 grader noe som gjør den perfekt for muselasere å fange opp overflaten.

Videre er musmatten rimelig stor og krever litt plass der du vil den skal ligge. Størrelsen er på 400mm (høyde) X 460mm (bredde) og hvor den er 3mm tykk. Det vil si om du skal på tur, er det ikke noe problem å rulle den sammen slik at den tar mindre plass.

undersiden av Logitech G640 finner du et stilig blått gummilag. Dette sørger for at musmatten ligger godt i ro og ikke beveger seg uansett hvor hardhendt du er under spillingen.

nå har jeg et perfekt parforhold på gang med gamingmusen G402 Hyperion Fury og musmatten G640. Alt funker utrolig godt sammen og hvor nøyaktigheten er helt i ypperste klasse. Jeg spiller like godt sniper som assault og trenger kun å justere litt på PPT mellom hver av våpengrenene i Battlefield 4. I Cities Skylines After Dark er det finjusteringer som skal til for å bygge optimalt og her reagerer G402 og G640 helt perfekt. En herlig match altså.

Selv om jeg spiller med G402-musen, så skal jeg ærlig innrømme at jeg også måtte teste ut hvordan musmatten fungerte med andre gamingmuser og de som fikk kjørt seg var; Roccat Tyon, Roccat Pure, CM Storm Reaper og til slutt CM Storm Havoc. Alle disse musene fungerte også perfekt og var übernøyaktig slik jeg som gamer vil ha det. Så om du føler for å kjøpe denne musmatten selv om du ikke har en Logitech gamingmus, så vil det gå kjempefint. For musmatten er så innmari nøyaktig at uansett gamingmus vil funke som en drøm.

Med det vil jeg anbefale Logitech G640 som det beste en gamer kan spille med. Rett og slett en herlig musmatte som jeg har blitt svært så glad i. For meg som spiller mange forskjellige spill er det viktig at musmatten er nøyaktig slik at jeg når de målene jeg skal. Logitech G640 sørger nettopp for det og nå vil jeg at du også skal få oppleve det med å anbefale denne gaming musmatten til deg.

Mer info om musmatten finner du inn på Logitech nettside

Logitech G640 finner du billigst HER

Hvilken gaming musmatte spiller du med?

#logitech #logitechg402hyperionfury #logitechg640 #gamergear #gaming #review #bloggomtale #pcgamer #pcgaming #gamer #lovegaming #youtuber #gammernsgamerkanal #oldgamer #gammelgamer #spillpappa #unboxing #goodproduct #recommending 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top