Roccat med nytt trådløst gaming headset!

 

Roccat er en produsent som gjennom mange år har servert oss gamere det ene fete produktet etter det andre. Selv har jeg opp igjennom årene fått gleden å teste noen av disse og som for meg har hevet opplevelsen flere hakk takket være gode produkter. Derfor er det alltid spennende å komme ut med ny info om nye produkter som dukker opp med jevne mellomrom. Ett nytt produkt som jeg anbefaler deg å holde øynene oppe for er uten tvil Roccat Syn Pro Air. 

 

Dette er et helt nytt trådløst gaming headset som setter deg som gamer i førersetet på slagmarken. Lydbildet skal i følge Roccat sørge for at du hører alt som skjer i rundt deg. Akkurat den biten er for meg meget viktig spesielt i spill som Battlefield, Far Cry, Call of Duty m.fl. I disse spillene skjer det ting i rundt deg og som kan få konsekvenser for din plan i spillene. Her kommer altså Roccat Syn Pro Air inn som et friskt pust hvor lyden skal være være krystallklar. 

 

I tillegg til at det headsetet har 50mm øreklokker så ser det ut til at det kan være behagelig i bruk. Uansett, alt dette gjenstår å se om en skulle få ett testeksemplar i mellom hendene. Om du vil vite mer om headsetet så anbefales det å ta turen inn på nettsiden til Roccat

 

Her er noen flere grunner til at du bør vurdere dette gamingheadsetet fra Roccat: 
* Immersive 3D audio with 50mm drivers
* Superhuman Hearing boosts critical sounds
* Rapid charge via USB-C
* Memory foam ProSpecs earpads and headband
* Breathable athletic fabric wicks moisture away
* Lay-flat yokes for easy stowing
* Detachable flip-to-mute TruSpeak mic
* AIMO-compatible 16.8 million color lighting
* 2-year manufacturer warranty
* Powered by Neon

 

Hva foretrekker du når du spiller? Trådløst headset eller med tråd? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top