De herre bli så bra!

Å skrive med dialekt er jeg slettes ikke god på og skal heller ikke denne gangen prøve meg på det. Men i overskriften kunne du lese at <<de herre blir så bra>>, ja så stemmer det. Jeg er stor fan av Battlefield-serien og har mange, mange tusen timer på samvittigheten. Battlefield 2 var mitt store gjennombrudd som onlinesoldat og faktisk det første spillet som jeg spilte online mot andre. Jepp, du leste riktig. Det var så spennende at jeg nærmest satt og skalv mellom hver runde, så spennende synes jeg det var. Voksne mannen som skjelver av et spill.Ja, det er faktisk mulig. 

Det var mange brett jeg likte svært godt i Battlefield 2 og et av disse brettene kommer nå snart til Battlefield 4. Brettet jeg da tenker på er <<Dragon Valley>>. Helt siden det ble annonsert har jeg ventet, ventet og ventet på at det skulle dukke opp. Endelig er det ikke lenge til det skjer og jeg gleder meg nesten mer til det enn til julen. Okei da sjø, en gamer er en gamer og selv om jeg gleder meg til julen, så er gjensynet med <<Dragon Valley>> større, i alle fall er det spillhjertet mitt som sier det. 

Her er i alle fall et klipp fra det kommende <<Dragon Valley>> og om du er stor fan av blant annet Battlefield 2, så er jeg nesten sikker på at du også gleder deg til dette spillet eller hva?

#battlefield2 #battlefield #battlefield4 #dragonvalley #dice #electronicarts #ea #gammelgamer 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “De herre bli så bra!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top