Hypeeeeee – Battlefield 1 er her snart – fly som en due i spillet…


 

Nå er det under en uke til årets aller største spill i mine øyne lanseres, nemlig Battlefield 1. Det kommer til å bli helt sykt bra og etter å ha sett en haug med videoer, lest masse om spillet og selv vært med på betatesten så vet jeg at dette kommer til å bli litt av en opplevelse. 
 

At DICE valgte å gå tilbake i tid med dere Battlefield-serie er modig gjort og ut i fra at de andre utviklerne kun ser mot fremtiden så får vi i Battlefield 1 oppleve første verdens krig. I betaen fikk vi en liten føling med hvordan det var og nå altså om en uke er det klart for spillets lansering. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til spillet dukker opp.
  

I og med at det er kort tid til lanseringen, så må jeg selvsagt hype meg litt selv og legger opp et par videoer og hvor man får en smakebit på hva vi har i vente og en av videoen kan du se at man spiller en fredsdue eller rettere sagt en du som skal levere en viktig beskjed fra A til B. For en nydelig scene og se duen flyr over et landskap i ruiner og hvor eksplosjoner, flammer og røyk oppleves.
 

Gleder du deg til Battlefield 1 og hva gleder du deg mest til med spillet? 
 

 
4X6MkPK0Bgw

#battlefield1 #dice #ea #electronicarts #spill #gamer #games #game #gaming #goty

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top