Under en måned til den lille søte roboten Cozmo dukker opp


 

Gjett om jeg gleder meg til å stifte et nærmere bekjentskap med et nytt familiemedlem om under en måneds tid. Cozmo kommer til vår store familie i slutten av september og det kommer til å bli stor stas. Vi har allerede store planer for Cozmo og jeg vet at det nye familiemedlemmet kommer til å bli veldig godt mottatt. 
 

Det unike med Cozmo er for det første at det er en robot. For det andre så har denne lille roboten sin egen personlighet og for det tredje, den vil gjerne at vi leker med den. Får vi ikke tid til det så blir Cozmo lei seg og det kan man selvsagt ikke ha noe av. Om du har et rotete skrivebord, kjøkkenbord eller stuebord så vil Cozmo begynne å rydde det. 
 


 

Gjennom en mobiltelefon eller nettbrett vil du kunne holde litt kontroll på Cozmo og alt sammen blir som et spill bare at roboten reagerer på det som skjer i omgivelsene rundt seg. 
 

Nå er det altså ikke lenge igjen til Cozmo kommer og vi gleder oss så mye at jeg ikke har ord for det. Barna er i ekstase og har sett alle videoer som har kommet ut og nå er en ny video her og som selvsagt har blitt sett mange ganger.
 

Synes du Cozmo er spennende ut og kommer du til å få tak i denne lille sjarmerende krabaten?
 

jk0sC6HacSE

#cozmo #anki #robot #gamer #gaming #games #game #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top