Holy crap! Kan dette bli det beste Battlefield-spillet ever?


 

19. november er det klart for et av de spillene jeg venter mest på i høst og det er selvsagt Battlefield V. Helt fra den første videoen kom ut og frem til i dag har jeg fulgt med på hva DICE jobber med. Jeg har selvsagt fulgt med hvordan Fortnite og PUBG har fanget millioner av spillere verden rundt med deres Battle Royale-modus og nå kommer søren meg Battlefield V med samme modus. Selvsagt legger den svenske utvikleren det opp til sitt eget Battlefield-vis og hvor du kan bygge deg opp beskyttelser, reparere broer, lage deg hull i bakken som beskytter deg fra å være i skuddsonen til å kunne gjemme deg for en liten stund. Denne egenskapen kommer til å løfte Battlefield V betraktelig og sørge for at man får føle krigen på nært hold. 
 


 

En annen ting som jeg gleder meg stort til med spillet er oppdraget Nordlys hvor handlingen er satt til Norge. Krigen foregår som du sikkert skjønner under massivt nordlys og gud som fint som det ble presentert i videoen under. Som vanlig vil du finne masse forskjellige kjøretøy du kan leke deg med på slagmarken. Å gjemme seg i bygninger og tro at du er trygg er også bare å glemme (som vanlig). For i Battlefield V kan så og si alt ødelegges og da hjelper det lite om du sitte bak en mur når en stridsvogn har siktet seg inn på både deg og muren. 
 


 

I alle fall, jeg gleder meg stort til Battlefield V og nå er det kun et par måneder til spillet dukker opp. Gud som jeg gleder meg. Gjør du? 
 

UZW4cPUIVf4

#battlefieldv #dice #electronicarts #ea #battleroyale #spill #gamer #games #gaming #game #spilling #nordlys
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top