Hva sier du til Master & Dynamic MW07 – Dødsfete øreplugger til gamingen din?

Reklame | PR Nordic


 

For meg betyr lyd mye. Om jeg spiller spill, hører på musikk eller ser film så betyr lyden en god del av helhetsinntrykket man sitter igjen med. Først må jeg ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om merket Master & Dynamic. Om det er på grunn av jeg sitter her i Norge på en liten fjellknaus eller om at jeg ikke helt har fulgt med timen vet jeg ikke, men i tiden fremover har jeg en anelse om at jeg kommer til å gjøre det. 
 

Stil, kvalitet og renhet er noe som fort beskriver Master & Dynamic. Dette gjenspeiler virkelig deres kommende produkt som har fått den litt merkelige navnet MW07. Når man gransker bildene så ser man hvor nøye produsenten har vært med i henhold til detaljer. Stilrent og praktisk har vært ypperste fokus fra de første tegnestrekene og til det ferdige produktet som treffer gatene i løpet av september.
 


 

I alle fall, selv om jeg er mest ihugget på headset så må jeg si at disse ørepluggene fra Master & Dynamic fanger min interesse ganske så markant. Tenker da spesielt på designet som virkelig ser fremtidsrettet ut og sist men ikke minst stilrent. Jeg har hatt mye rart i ørene opp igjennom årene, men ikke så stilig som dette om man hadde fått sjansen. Derfor er jeg litt i overkant sugen på MW07 ørepluggene akkurat nå. 
 

Ørepluggene skal i følge produsenten være lagd av et materiale som er kjent i blant annet luksussolbriller og ordinære briller. Dette er et materiale som er utrolig slitesterkt og tåler en skikkelig støyt om uhellet skulle være ute. Ørepluggene inneholder 10mm berylliumdrivere og som gir en dynamisk signaturlyd med stor kvalitet.  Som om ikke dette er nok så ligger det optiske sensorer som sørger for at lyden skrus av når du tar ørepluggene ut av ørene og når du setter dem inn så stiller lyden seg opp til den innstillingen du har valgt. Dette for å spare strøm i og med at ørepluggene er trådløse. 
 

En nyskapende, avtakbar silikon “fit wing” følger også med og som kommer i to størrelser sammen med fem ørepluggstørrelser noe som blant annet sikrer at øretelefonene kan monteres komfortabelt og sikkert i ethvert øre. 
 

“Vårt mål er å tilby det beste av både overlegen lyd og sofistikert design til våre kunder,” sa Master & Dynamics grunnlegger og administrerende direktør Jonathan Levine. “Med lanseringen av MW07 har vi ikke bare forbedret brukeropplevelsen, men vi har valgt kvalitetssterke materialer for å ta trådløse øretelefoner inn i ukjent territorium.”
 

Jeg gleder meg sykt mye til å se hvordan disse ørepluggene kan være med på å heve spillingen min på mobilen og sist men ikke minst også i bruk når jeg snakker med kunder gjennom jobben min i SocialScreen. Må ærlig innrømme at jeg gleder meg stort og er superspent på hvordan opplevelsene med disse ørepluggene blir. 
 

Om du vil vite mer om produktet så anbefaler jeg deg å klikke deg inn på nettsiden til Master & Dynamics
 

Er dette noe du føler vil være interessant å sjekke ut nærmere? Hva bruker du når du hører på musikk eller spiller spill på mobilen?
 

XTNDdrpHyZA

#masteranddynamics #øreplugger #lyd #gadget #spill #gaming #gamer #game #gamingtilbehør #spilltilbehør #godlyd 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top