Moro med Anki Overdrive Fast and the Furious bilbane

*Reklame*
 

Julen kom tidlig her på Orkanger i år. Selv om jeg er 45 år så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg enda er litt «barnslig» og digger bilbaner. Noe av det beste jeg vet er å bygge opp en bilbane og deretter kjøre enten mot venner eller mine barn. Konkurranseinstinktet er på topp og det gjelder å vinne med god margin.
 

Det unike med Anki Overdrive er at bilbanene er bygd opp med «robotbiler» og som styres via nettbrett eller mobiletelefonen. Last ned appen og du kan gjennom den oppleve historien bak spillet og hvor du bygger opp dine karakterer og biler. Rett og slett fantastisk måte å spille på.
 


 

Da jeg for noen måneder siden fikk vite at gjengen bak Anki Overdrive utviklet en helt ny bilbane og med tema fra den siste Fast and the Furious-filmen stod jubelen i taket. For en av mine favorittfilmserier er uten tvil Fast and the Furoius. Har sett dem alle og håper selvsagt på flere i årene som kommer.
 

Med den aller første banen med Anki Overdrive har jeg og mine barn hatt utrolig mye glede av og da jeg fikk dem på besøk ble det kjørt innmari mye. Med Anki Overdrive Fast and the Furious Edition har jeg fått anledning til å kunne presentere dette via min «nye» familie og hvor jeg, kjæresten og barn har spilt en god del. Det har blitt noen durable kamper på banen og blitt sendt ut det ene skitne trikset etter det andre. Stuen har vært fylt av jubel og glede når vi har kjørt med hverandre. Barna har kjørt like godt som oss voksne og hvor de har bygd den ene spennende banen etter den andre.
 


 

Anki er et stort selskap og har spesialisert seg på roboter (Cozmo som også er ute til salgs nå) og bilene er på en måte roboter som styrer litt av seg selv og skanner det du har bygd opp. Det vil si, bilbanen som bilene kjører på har ikke spor og hvor bilene faktisk leter det beste sporet til enhver tid. Genialt rett og slett og gjør at kjøringen får en helt ny dimensjon.
 

Å bygge opp en bane er også utrolig enkelt og barn helt ned i fire fem års alderen kan klare det lett. Gjennom magneter klipses banebitene seg sammen. I tillegg til at banebitene er bøyelige så gjør det at du uten problemer kan bygge banene dine over dørstokker eller over andre objekter som dukker opp i veien. Kun en ting du bør passe på er at banen ikke bør bli for bratt. Da sliter bilene med å komme seg opp, men passer du på det så er det bare å bruke fantasien og lage de mest utrolige banene. I tillegg så krever ikke banen strøm og du kan faktisk ta den med å bygge ute (ikke nå på denne tiden av året, men når sommeren kommer. A anbefaler deg at du fjerner skitt på banen om den skulle ha det). Bilene har innebygd batterier og hvor de lades opp på et lite øyeblikk og i tillegg kan kjøres i flere timinutt. Dette er fantastisk og spesielt for barn som har lite tålmodighet.
 


 

Barna har hele tiden fått frie tøyler når det har kommet til bygging av diverse varianter av baner og jeg har flere ganger blitt imponert over deres fantasi. I tillegg til selve banen som vi fikk teste, så var det med et hopp og dette har vært midtpunktet for bilbanebyggingen.
 

I pakken med bilbanen, var også to av de mest kjente bilene fra Fast and the Furious. Det vil si, bilen til Dom Toretto og sist men ikke minst Hobbs sin svære doning. I tillegg kan du også kjøpe bilene til Letty og Tej. Alle bilene har sine unike egenskaper og når jeg mener egenskaper, så vil du gjennom kjøringen via appen på mobilen eller nettbrettet bygge opp xp-poeng som du igjen bruker til å kjøpe nye spennende oppgraderinger. Her kan du kjøre alene i singleplayer eller be med deg venner og kjøre imot. Uansett så er det moro og jeg har selv kjørt en del alene noe som er moro. Artigst er selvsagt å kjøre med mine barn og sist men ikke minst kjæresten. Hatt mye moro med Anki Overdrive Fast and the Furious Edition.
 

Når man kjører så flyr tiden av gårde og man enser ikke at en time eller to har gått. Det er så herlig at Anki via appen på mobilen oppgradere bilene og hvor de får nye egenskaper. Det gjør at kjøringen blir mye mer interaktiv og som igjen gjør at man føler seg fristet til å spille mer. At Anki har gjort det mulig med oppgraderinger sørger for at du hele tiden er på hugget og som videre gjør at kjøringen blir enda mer intens. Skyt hverandre, send ut impulser som får bilene til å spinne, kjøre motsatt vei eller rett ut av banen. Alt dette gjør det hele til en meget spennende og underholdende affære.
 

Alle som har vært på besøk hos oss og som har prøvd Anki Overdrive Fast and the Furoius Edition har falt pladask for den. Barn som voksne synes det er supermoro å kjøre og spille. De har sågar lastet inn appene på sine egne mobiler og nettbrett for så å ha det liggende til neste gang de har kommet på besøk.
 

Om du ønsker å overraske dine barn med noe unikt og spesielt som ikke bare underholde den enkelte, men også venner og familie så anbefaler jeg Anki Overdrive Fast and the Furious Edition. Konseptet er fantastisk og veldig underholdende. Vi har brukt utrolig mange timer på spillingen og mange flere blir det garantert. Jeg digger Anki Overdrive og kan liksom ikke få nok. Nå står flere biler og flere bilbanebiter på ønskelisten slik at man kan utfordre fantasien enda mer i tillegg til oppgraderinger av bilene. Akkurat nå finnes bilbanen på tilbud rundt omkring i diverse butikker og jeg anbefaler deg å sjekke det ut. Nye bilbaneopplevelser venter deg og som gjør at underholdningen tas til nye høyder. Anki Overdrive Fast and the Furoius Edition er den perfekte julegaven og som gir mange, mange timer med god underholdning.
 

Vxknm9X4UqI
 

 

4Yni4SqvS2M

#ankioverdrive #fastandthefurious #bilbane #spill #gaming #gamer #games #game #omtale #anmeldelse #familieunderholdning #familie #underholdning

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top