Smash into pieces i fet pixelart i Minecraft


 

Har du hørt om rockegruppa Smash into Pieces? I alle fall, den svenske spesialisten på pixelart i Minecraft, Team ProPain er tilbake og denne gangen har de nemlig rettet sitt fokus på Smash into Pieces. Her hyller de rockegruppa med en fet pixelart og som igjen er det ikke annet enn å bøye seg i støvet for deres arbeide. 
 

Jeg har lenge vært stor fan av Team ProPain og deres meget så fete egenskaper i Minecraft. De har bevist gang på gang at de mestrer bygging i Minecraft til gangs og det med det ene mesterverket etter det andre.
 

Gjennom flere år har svenske Team ProPain bygd seg opp og blitt en stor aktør innen pixelart her i Norden. Jeg har her i bloggen min lagt opp mange eksempler på dette og hvor jeg gang på gang har latt meg imponere over deres kreasjoner.
 

Hva synes du om dette? Liker du forresten musikken? Har du hørt om Team ProPain?
 

JT3EKp_Z4QM

#teampropain #minecraft #pixelart #smashintopieces #spill #gamer #gaming #game #games  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top