ARE YOU DONE WITH ME?

 

ARE YOU DONE WITH ME… AND IF YOU WON’T JUST LET ME BE… I TRY TO UNDERSTAND… DELAIN er ei gruppe som jeg virkelig har fått sansen for i det siste. Musikk er for meg terapi og inn i mellom trenger en sårt å høre på musikk. Om en jobber, skriver eller rett og slett sitter og drømmer seg bort. Skal innrømme at jeg ikke har hørt om gruppen Delain, men etter å ha hørt en del på gjengen i det siste har de klart å krype under huden min med sin musikk. Rett og slett fantastisk og ei gruppe jeg selvsagt vil anbefale dere andre å høre…om du liker rock da vel og merke. 

 

Her er ei låt som virkelig har fått kjørt seg, nemlig “Are you done with me”. Rett og slett ei nydelig låt. 

 

Har du hørt om Delain? Hva synes du om låta? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top