Clevertouch summit – fremtidens interaktive skjermer i fokus #1

 

 

I slutten av mai ble jeg skikkelig kjent med Clevertouch. Tidligere har jeg jobbet med infoskjermløsninger og derfor var veien kort ihht. til det å selge Clevertouch interaktive skjermer. Det har blitt kjørt en del presentasjoner både til store og små selskaper i tillegg til solgt en god del skjermer med Clevertouch i forskjellige størrelser. Med andre ord, det har vært litt av en rush frem til nå og mer blir det i fremtiden ut i fra hva som kommer fra Clevertouch. Gleder meg stort.

 

 

For å holde seg oppdatert på hva Clevertouch jobber med ble jeg og min kollega invitert til Summit på Hanbury Manor – Marriott Hotel & Country Club den 7. til 9. oktober. Hele opplegget var virkelig godt sammensatt med mye spennende læring om det nye som Clevertouch kommer med. Vi var over 130 inviterte med representanter fra over 60 land. Her fikk vi oppleve et enormt engasjement fra Clevertouch sine medarbeidere som hele tiden holdt oss fast med presentasjonene sine.

 

 

Clevertouch er helt unike på sitt marked med sine interaktive skjermer og muligheter. De hører på våre tilbakemeldinger og utvikler stadig nye egenskaper til skjermene. Her får man rett og slett i pose og sekk. Vi fikk også presentert nye skjermmodeller som kommer en gang til neste år. Veldig mye spennende på gang her og kan love at gjengen bak Clevertouch kommer med mye integrerte egenskaper noe som er viktig synes jeg.

 

 

Hva som kommer tiden fremover vil jeg ved senere innlegg skrive om, men at skjermene blir enda mer tilpasset møterom, skoler, produksjonssteder m.m. vi har med andre ord veldig mye å se frem til med Clevertouch. Om du vil vite mer om Clevertouch, så gå inn på denne linken. 

 

Det ble en innholdsrik og lærerik tur til Hanbury Manor i Ware utenfor London.

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top