Daniel Salenius har over 300 000G på Xbox!

 

Jeg kjenner en god del gamere rundt omkring i verden og spesielt i vårt naboland. En av disse som virkelig har imponert meg er Daniel Salenius som er med i den svenske og kjente klanen Team ProPain. I klanen har han nicket ProPain SLAYER. Han er på alle mulige måter en aktiv gamer som virkelig satser alt på å nå sine mål når det kommer til spill. Med over 300 000G på Xbox så kan man vel trygt si at Daniel tar poengsamlingen på ytterste alvor.

 

Hvor mange av dere kan med hånden på hjertet si at dere har over 300 000G? Det er ikke mange. Uansett, meget så imponerende er det og ikke annet enn å ta av seg hatten for denne bragden.

 

 

Mitt navn er Daniel Salenius. Jeg er 30 år gammel og bor i en liten by som heter Strängnäs som ligger i Södermanland. Jeg har stort sett spilt hele mitt liv. Jeg merket meg at man kunde samle poeng på Xbox spill som man spiller og låser opp! For å oppnå 100% i spill, må man gjennomføre alt og et spill har altså 1000G eller 1000 poeng. Jeg har spilt over 1000 spill. Jeg begynte å samle poeng for 11 år siden. Nå har jeg nådd milepælen på 300000 poeng noe som er utrolig og nesten umulig. Jeg har spilt veldig mange timer og man har bannet, vært irritert mange ganger…haha!! Mange sier at jeg ikke har noe liv etter som at jeg har så mye poeng på min Xbox konto som er: ProPain SLAYER. Neste mål skal jeg komme opptil 400000 poeng noe som også kan virke umulig! Jeg er den første svenske gameren som har så mye i min by og andre steder rundt her i Strängnäs. Ingen har så mye som jeg har. Vanskelige spill å oppnå 1000 poeng på i følge meg er Call Of Duty, Tom Clancy Rainbow Six Siege og Far Cry New Down 🙂

 

 

Imponert! Kjenner flere som er trofejegere og som kun spiller for å oppnå poeng eller trofeer. Foreløpig kjenner jeg ingen som har klart det store mesterstykket med over 300 000G på Xbox. Det er sykt rett og slett. 

 

Hvor mange poeng har du på Xbox evt. Trophies på Playstation? Kjenner du noen som har mange poeng og trofeer? 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top