Vinn HyperX Pulsefire Haste!

Reklame | HyperX

 

Vil du vinne en knakende god gamingmus fra HyperX? For om du går inn på min TikTok-profil så kan du faktisk det. For i potten har jeg nå den nye, fete Pulsefire Haste liggende og som du nå kan vinne. Alt du skal gjøre er å skrive “Haste” i kommentarfeltet pluss tag en venn i videoen som ligger på TikTok. Kanskje er det du som da stikker av med denne honeycomb-musen som jeg har testet

 

HyperX Pulsefire Haste er en meget god og ikke minst lett gamingmus. Den har honeycomb-mønster og som virkelig kommer godt frem. I tillegg har den brytere som tåler på millionvis av trykk samt et musehjul som fanger opp den minste bevegelse. Jeg har testet ut musen i spill som Assassin’s Creed Valhalla, Call of Duty Black Ops: Cold War, Cities Skylines, Transport Fever, American Truck Simulator pluss flere spill som krever finkoordinering. I alle spill funket Pulsefire Haste fantastisk. 

 

 

Så om du nå vil vinne denne smekre gamingmusen fra HyperX så hiv deg i rundt og vær med i konkurransen på min TikTok-kanal. Nok en gang kommer HyperX med et produkt som virkelig er med på å heve spillopplevelsen. Herlig! 

 

Deltar du i konkurranser på nett? Har du noen gang vunnet og i så fall hva vant du? Er du på TikTok og hva liker du best med TikTok? 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top