DreamHack Summer 2022 leverer fra første sekund!

 

Først må jeg bare si at jeg på en måte er litt stormtatt. Spesielt med tanke på at man nå har fått opplevd første dag sammen med mine gode venner i Team ProPain og AMRAP Clothes. Skal heller ikke glemme Andreas fra MDS som også har tatt turen til Jönköping og DreamHack Summer 2022. Det har vært en helt fantastisk dag med mange gode øyeblikk. DreamHack Summer 2022 leverer så til de grader.

 

Jeg har aldri vært på DreamHack, men har sett masse videoklipp fra eventet som kan skryte på seg å våre verdens største i sitt slag. Akkurat det er ikke noe tvil. Har aldri sett så mange “gamere” samlet på en plass. Derfor er dette arrangementet noe jeg føler man bør være på om du er gamer eller har produkter som du ønsker skal komme i fokus. Da tenker jeg selvsagt på SureFire.

 

 

Mine venner i Team ProPain kjenner mange og som igjen gjør at man kommer i kontakt med mange spennende mennesker. Dette er personer som enten sitter med store verv i DreamHack, kjente youtubere, streamere, artister med mer. Derfor er det også spennende å følge Team ProPain på et arrangement som dette hvor de kjenner så mange.

 

Jeg for min del prøver også se for meg at vi i SureFire, sammen med Team ProPain og AMRAP Clothes ved neste anledning. Det vil altså si DreamHack Winter 2022. Da håper jeg på at det er vi som har en stand der og kan presentere våre SureFire-produkter samt at Team ProPain kan vise sine mange store prosjekter. AMRAP Clothes kan vise sine fete gaming klær. På en stand på DreamHack Winter 2022 skal vi kjøre masse konkurranser, Minecraft, Forza Horizon 5, Mario Kart 8 pluss masse annet.

 

 

Men først må vi oppleve DreamHack Summer 2022 og en ny dag venter. På dag to skal vi kjøre konkurranser, noe som jeg gleder meg til. Her kan man vinne headset, tastaturer, gamingmuser, musmatter, t-skjorter og capser selvsagt fra SureFire og det sammen med Team ProPain og AMRAP Clothes.

 

Nedenfor kan du se videoer med presentasjonen av DreamHack Summer 2022 i Minecraft samt åpningen av dette store arrangementet…

 

 

Er du på DreamHack? Kunne du ha tenkt deg og ha vært der?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top