Endelig! The Settlers er ikke skrinlagt!

 

Skal si at dette her var på tide! Som mange av dere vet så er jeg stor fan av The Settlers-serien. Helt siden det aller første Settlers kom ut på Amiga 500 og frem til i dag har en av mine aller største spillserier vært The Settlers. Utvikleren Blue Byte har opp igjennom årene gitt meg sykt mye god underholdning fremfor skjermen. Det aller første spillet ga også mulighet for spilling på samme skjerm i såkalt splitscreen og det funket som en drøm. Med en venn spilte vi sammen og hvor vi bokførte mange, mange titalls timer sammen fremfor skjermen. 

 

 

Siden den gang og frem til i dag har jeg spilt alle spillene i serien inkludert tilleggspakkene. Derfor skjønner du sikkert at jeg nå spratt opp av gamingstolen når en oppdatering fra The Settlers på Facebook presenterte at spillet virkelig er på tur. Faktisk må vi helt tilbake til 2018 for siste “nytt” om The Settlers. Nå, i dag den 14. januar fikk vi altså en aldri så liten oppdatering via en helt ny video pluss mer info om spillet på nettsiden til The Settlers. 

 

 

I spillet vil du kunne velge i mellom tre fraksjoner som hver og en har sine spesielle egenskaper. Fet grafikk, herlige animasjoner og en god porsjon med utfordringer kommer med i spillet. Gud som jeg gleder meg til The Settlers. Som om ikke det er nok, den 20. til 24. januar åpnes det opp for en stengt beta, men som du kan melde deg på. Det gjør du HER

 

 

Flere som nå gleder seg stort til The Settlers? Jeg gjør det og ser frem til nye utfordringer med spillet som jeg garantert kommer til å bli sittende mye med…kjenner jeg meg rett. Ikke annet enn å glede seg med andre ord. 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top