Endelig, nytt spill i verdens beste bilspillserie på tur…

 

Hvilket bilspillserie synes du er verdens beste? For meg betyr Grid, Grid 2 og Grid Autosport utrolig mye. Har nok på hundrevis av timer med spillet og spesielt sistnevnte sammen med Trønderbataljonen Racing (TBR) så har det blitt utrolig mange runde spilling. Friday Pub var noe som samlet oss spillere på fredagskvelden og da ble det enten spilt skytespill som Battlefield (nå PuBG, Fortnite m.m.), men i TBR ble det kjørt bilspill for alle penga. 

 

 

Nylig ble Grid annonsert og spillet har fått en lansering den 13. september og håper inderlig utvikleren Codemasters drar med seg det genuine spillopplegget fra Grid Autosport. Da er jeg søren meg bra sikker på at vi samles på nytt og kjører så busta fyk. Det unike med Grid Autosport var muligheten til å kjøre mange samtidig online pluss at vi kunne lage vårt eget lag hvor vi igjen konkurrerte mot andre lag i verden. I tillegg var det enkelt å be inn venner til kjøring og krysser fingrene på at det kommende Grid har med dette. 

 

 

Dessverre er det ikke kommet ut så altfor mye info om Grid og jeg kommer til å holde øynene åpne for dette i tiden fremover. Gleder meg sykt mye til spillet lanseres den 13. september i år. Det skal bli vidunderlig med nytt Grid igjen. Spillet slippes til konsoll og PC. 

 

 

Gleder du deg til spillet og har du noe forhold til spillserien Grid?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top