Fem dager igjen…

 

Nå er det ikke mange dagene igjen og det nærmer seg bryllup til min kjære og meg. Tenk, kun fem dager igjen og kjenner hjertet, pulsen, sommerfuglene og tankene jobber på høygir. Det ikke lenge igjen til jeg skal gifte meg med min store kjærlighet og sjelevenn. Det er ikke til å tro og tiden fra jeg forlovet meg med min kjære 1. nyttårsdag 2018 og frem til i dag har godt ufattelig fort. Det er i grunnen et godt tegn det og som beviser at man har hatt det godt sammen noe som også lover sykt godt for fremtiden. 

 

Skal se om jeg får skrevet noen innlegg i tiden fremover om den aller største begivenheten i mitt liv, men først ut så blir det litt om forberedelsene som er i gang og hvor våre barn aktivt er med her. I går, søndag var det baking på timeplanen. Passet godt å gjøre noe slikt mens regnet høljet ned i strie strømmer. For barna skal lage brownies til bryllupet og de måtte selvsagt prøvebake. Kaken smakte fantastisk godt og barna er i god rute der. 

 

 

Jeg og min kjære har fortsatt småting igjen før den store dagen, men stort sett er vi også godt i rute med gjøremål og ting som skal bli med som en del av denne store opplevelsen. 

 

Er du gift eller skal du gifte deg når den tid kommer? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top