Har du savnet lastebilspill til konsoll?

 

Ikke nok med at det kommer et truckspill til konsoll. Du får muligheten til å kjøre i barske Alaska med de utfordringer som medfølger med vær og barske omgivelser. Vet ikke hvor mange som har spurt om det finnes en skikkelig trucksimulator til konsoll. Nå ser det ut til at deres ønsker går i oppfyllelse. Både American Truck Simulator og Euro Truck Simulator finner kun til PC og på Steam. Enn om utvikleren SCS Software hadde lagd versjoner for konsoll? Det tror jeg hadde solgt som varmt hvetebrød slik Steamutgavene gjør.

 

Uansett, Alaskan Truck Simulator er under utvikling as we speak og forventes lansert i løpet av 2022 og da til PS5. Etter å ha sett annonseringstraileren så ser jeg at spillet har en del igjen før det blir ferdig. Det grafiske biten er ikke helt up to date etter min mening, spesielt om man sammenligner med både Euro Truck Simulator og American Truck Simulator. Her har utvikleren en del igjen etter min mening. 

 

Her er den første traileren fra spillet og er dette noe du vil spille? Håper du det dukker opp flere trucksimulatorspill til konsoll? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top