Populært på min TikTok-kanal!

 

Nå er det ikke så altfor lenge til jeg passerer 3000 følgere på min TikTok-kanal. Det er litt for utrolig til å være sant. Antall nye følgere stiger jevnt og trutt. Å være aktiv på sosiale medier er i dag viktig om du skal kunne nå ut til folket. For meg betyr gaming mye og som jeg via mine mange kanaler presenterer for mine mange tusen følgere. Artig er det og spesielt når du plutselig ser at en filmsnutt du har lagt ut går viralt. Selv om jeg har langt frem til de mest populære så er jeg godt fornøyd med å kommet meg så langt som jeg er. 

 

Som dere vet prøver jeg å ha litt av hvert på min TikTok-kanal. Pr. i dag har jeg ennå ikke kjørt livesending, men venter på at Koronapandemien skal slippe taket slik at jeg får arrangert diverse events. Under eventene er planen å ha livesendinger noe jeg selvsagt gleder meg stort til. I dag får jeg selv si…”den tid, den glede”.

 

Frem til i dag har jeg flere filmsnutter som har passert over 100 000 visninger. Dette er helt sykt og beviser at en kan nå langt om en får lagd noe som er litt unikt. Derfor er jeg alltid på hugget for å gjøre det. I min TikTok-kanal vil du altså se masse gamingøyeblikk, unboxing, baking samt annet som plutselig dukker opp. 

 

Etter å ha sett litt på For You kommer mine seere og følgere fra mange forskjellige land og ikke bare Norge eller Norden. Det er det som er så unikt med “fenomenet” TikTok at man kan treffe så inn granskogen bredt at det nesten ikke er til å tro at det er mulig. Dette igjen gjør at det er ekstra moro å følge med filmsnuttene og hvor godt de treffer. 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top