Produktomtale: Surefire Silent Flight RGB 680 – Musmatten som overrasker!

Reklame | SureFire

 

Okei, nå har jeg såvidt landet etter og havnet i knestående av en helt flunkende ny gamingmus fra SureFire, nemlig Condor Claw. Å gi terningkast fem for denne gamingmusen var jeg ikke i tvil om var berettiget. Makan til god start for dette nye gamingmerket skal man lete lenge etter. Spesielt etter å fått høre fra SureFire-gjengen om at deres produkter er i det litt lavere prissjiktet. Akkurat det er i grunnen ikke helt til å tro spesielt når man ser både funksjonalitet og kvalitet.

 

Nå har jeg fått testet en flunkende ny musmatte fra SureFire. Greit nok at det nok gjengen ikke helt har oppfunnet kruttet på nytt igjen, men makan til godt produkt da. Først får en vel starte opp og forklare litt om designet. I alle fall. her får du en musmatte som er av tøy og som kan snurres sammen om man skal frakte den med seg. Øverst på høyre side finner du logoen SureFire. Perfekt plassering. Hele veien i rundt har SureFire sydd inn en veldig bøyelig plastkant med LED-lys. Det er her min fasinasjon fanges opp. For ikke nok med at du har LED-lys rundt hele Silent Flight, men du har også tilgjengelig over 14 forskjellige lyssettinger som du selv bestemmer via en knapp som sitter på en kontroller øverst til venstre på musmatten. For å få tilgang til kontrolleren må du koble musmatten til med USB. Når det er gjort, så er det bare å nyte alle regnbuens farger i musmatten, det vil si over 16.8 millioner farger.

 

 

Silent Flight RGB 680 er ikke av de aller største musmattene, men strekker seg fra 680mm til 380mm med 3mm tykkelse. For mitt sitt vedkommende får jeg tastaturet over musmatten i tillegg til at det er god plass til Condor Claw-musen fra SureFire. Alt virker så perfekt timet og tilrettelagt. På undersiden finner man et gummibelegg som sørger for at musmatten ligger fjellstøtt på alle underlag. 

 

Her er noen specs som kan være verdt å få med seg:
* Gaming mouse pad for precise mouse control
* Adjustable RGB LED illuminated edges
* 14 lighting modes – 8 static and 6 dynamic
* Compatible with optical and laser sensor mice
* Smooth surface for enhanced speed and control
* Optimised for all sensitivity settings
* Anti-slip rubber base for superior grip
* Plug and play – no driver needed
* Water resistant
* Power off memory function

 

 

Overflaten på Silent Flight RGB 680 fra SureFire er smooth og glatt. Dette gjør at gamingmusen glir kjapt og nøyaktig. Som mange av dere vet så spiller jeg en del skytespill og bybyggespill. Da kreves det enormt til nøyaktighet. Da er det like viktig at musmatten holder mål på lik linje som gamingmusen. Alt må sitte om en skal prestere. Akkurat det å prestere godt på slagmarken trenger du ikke å være redd for å ikke klare med Silent Flight. Musmatten sørger for svært så nøyaktige bevegelser. 

 

Nok en gang blir jeg meget imponert over hvordan et helt nytt gamingmerke klarer å fange meg som “gammel gamer” med erfaring til tusen. Jeg skrev i omtalen om Condor Claw at jeg sikkert har testet over hundre gamingmuser. Det samme kan jeg vel si om musmatter også. Så her vet jeg hva man skal se etter. Derfor kan jeg med hånden på hjertet også skrive denne gode anbefalingen av Silent Flight for deg som liker å spille spill. Musmatten fra SureFire har alt du kan tenke deg for at du skal prestere på slagmarken, bygge de fantastiske underverker eller rett og slett surfe på det store nettet. Musmatten gir deg muligheter til alt det du måtte begjære. 

 

 

SureFire har nok en gang imponert meg. Nok en gang er det nesten ikke til å tro det jeg opplever med dette merket. For en start, for et produkt. Rett og slett genialt. Jeg har endevendt på musmatten for å finne noe å trekke for, men det har jeg ikke klart. SureFire har lagd en musmatte som fungerer perfekt til all slags gaming, jobbing eller surfing på nettet. Her får man virkelig i pose og sekk. Er du på utkikk etter en rimelig stor musmatte og som digger bling bling, så er Silent Flight RGB 680 den rette for deg. SureFire, dere er virkelig på rett spor og gleder meg til å se hva mer dere kommer med. Fantastisk! 

 

Vil du vite mer om Silent Flight RGB 680 så gå inn på SureFires nettside

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top